2010-01-08
 02:42:46

DAG 1

I morse när jag vakna överaskades jag av en arg sambo som trodde att jag skulle ligga och sova hela dagen. Men han hade allt fel. Jag gick upp kl 06:30 och gick ut med hunden, sen lekte vi lite inomhus och sen fick alla djuren mat och efter allt detta tog jag faktiskt en tupplur men det behöver ju inte han veta*skoja*.

Efter att jag och Enya hade haft en liten vilo stund ringde jag agria och tecknade en hundförsäkring med allt(om det nu va nödvändig att ta allt) men tyckte det kändes bäst, blev inte så dyrt i af eftersom man får 40% rabatt det första året.



När jag ändå höll på att ringa runt passade jag på att slå en signal till veterinären för att beställa tid för 12-veckorsspurutan och en rutin kontroll, det tog lite tid men efter allt bök så kom vi fram till den 1 Februari.

Om man bortser från allt hundarbete idag så har jag faktiskt hunnit med att städa och laga mat samt sitta här en del så dagen har inte varit så pjåkig, Enya har faktiskt ätit lite bättre än igår, fick tips om att hälla lite filmjölk i maten - får testa det i morgon om det inte blir bättre.

Nu ska jag kissa Enya för sista gången i natt och sen ska vi kura ihop och mysa i sängen ♥







Linda

Gud va söta hundar! Min morbror föder upp hundar xD

FB.Event.subscribe('edge.create', function(targetUrl) {_gaq.push(['_trackSocial', 'facebook', 'like', targetUrl]);});

PUBLICERAT: 2010-01-08, 10:45:43 | URL: http://queenlinda.blogg.se/
HEJDÅANOREXIN - mitt liv efter anorexin

söööta! (=

FB.Event.subscribe('edge.create', function(targetUrl) {_gaq.push(['_trackSocial', 'facebook', 'like', targetUrl]);});

PUBLICERAT: 2010-01-08, 11:09:36 | URL: http://hejdaanorexin.blogg.se/
HEJDÅANOREXIN - mitt liv efter anorexin

haha, nää de tror jag väll inte, nötter och mandel är nyttig! :D

FB.Event.subscribe('edge.create', function(targetUrl) {_gaq.push(['_trackSocial', 'facebook', 'like', targetUrl]);});

PUBLICERAT: 2010-01-08, 11:32:23 | URL: http://hejdaanorexin.blogg.se/
Susanne

Vilken sötis :-D

FB.Event.subscribe('edge.create', function(targetUrl) {_gaq.push(['_trackSocial', 'facebook', 'like', targetUrl]);});

PUBLICERAT: 2010-01-13, 19:09:59 | URL: http://snyggastdesign.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: