2010-01-12
 21:36:11

DAG 6 KVÄLL

Nu sitter jag här med mina älsklingar, har kollat på en film - år ett hette den.. Det va en komedi om år 0-1 om ni förstår? haha.. Frågar eftersom jag själv inte fatta först =) Enya har iaf ätit som hon ska idag *LYCKLIG* Och inte kissat inne en enda gång *Wiie* Det lönar sig att vara vaksam och läsa signalerna=)

Har fått städat idag också, blir rätt skitigt när man springer in och ut me en hundvalp 100gånger på en dag. Det va lite omständigt att städa, fick lixom flytta på alla djuren och stänga in dom i vardagsrummet när jag tog köket, hallen och toaletten och tvärrtom. Det gick faktiskt förvånansvärt bra, Enya fanns sig i att ligga på en filt utan att gny en enda gång*Stolt* Hehe..

Och efter allt stök har jag faktiskt hunnit med att laga mat också, det blev kycklinggryta me ris*SÅ GOTT*.

Min älskling jobbar natt denna veckan, så tomt på nätterna utan en varm famn, tur att jag har Enya, men hon tycker det är för varmt att ligga så nära hela natten =( Men antar att det är ett plus då man inte behöver flytta på sig själv hehe... Hon gillar att lägga sig vi fötterna efter en liten stund =)

Pratat med min mamma idag också, hon kommer ÄNTLIGEN hit i morgon (L) Ska bli så himla mysigt att träffa henne, tänkte vi skulle laga lite mat och prata lite "skit" =D

Dagens bild på Enya:








Cassandra

Jo eller jag läser min utbildning + att jag läser på komvux två dagar i veckan. Så två dagar i veckan har jag 2 skolor att gå till!

FB.Event.subscribe('edge.create', function(targetUrl) {_gaq.push(['_trackSocial', 'facebook', 'like', targetUrl]);});

PUBLICERAT: 2010-01-12, 21:50:05 | URL: http://enbloggomsandrasliv.blogg.se/
Anki

Aww så söt! Har precis badat min lilla tokstolle :) hihi... nu springer han runt här i lägenheten och busar av sig det blöta i pälsen :)

FB.Event.subscribe('edge.create', function(targetUrl) {_gaq.push(['_trackSocial', 'facebook', 'like', targetUrl]);});

PUBLICERAT: 2010-01-13, 18:15:16 | URL: http://ankihansson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: