2010-01-13
 16:23:34

DAG 7

Allt börjar falla på plats med Enya nu, klippt klor och grejer idag =) Har fått hem alla försäkrings papper och så idag också=) Tänkte jag skulle ta å laga lite mat, undrar bara va jag ska göra, orkar inte gå till affären hehe :D Men listar nog ut nått..

I morse när jag vakna hade våran minsta katt vält våran blomma i köket så det va fullt me skit på hela golvet*ibland blir man rätt trött*. Men men det va bara att ta tag i sopkvasten kl 8 på morgonen och fixa det, som tur va fixa min sambo det när han kom hem från jobbet*hihi* Nu ligger han och sussar så sött, blir lite jobbigt att man måste vara så tyst bara =( Men men, nu ska Enya få mat medans jag diskar, återkommer senare =)

Hare bra!





Jennifer

Hej igen, näe bor i Jönköping jag och Tesse ju, men en fika ska man väl ha tid med, problemet är bara att jag inte hunnit träffa några vänner alls på sistone, haft så mkt att göra, så sjukt. Nej har inte kollat in det, men får tydligen göra det ;) Take care så höres vi. Kram

FB.Event.subscribe('edge.create', function(targetUrl) {_gaq.push(['_trackSocial', 'facebook', 'like', targetUrl]);});

PUBLICERAT: 2010-01-13, 21:47:13 | URL: http://jeloni.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: