2010-01-06
 21:55:58

VALP INFLYTT

Idag har jag och min kära far varit och hämtat mitt lilla gulle fjun i vänersborg, dt snöa väldigt mke*usch* Enligt mig har dagen varit finemang och allt har gått jätte bra om man bortser att hon inte ätit så mke, men antar att den nya miljön har varit väldigt omtumlande och hon har varit intresserad av allt annat + att sova. Men i morgon hoppas jag att hon ska få i sig mke mer.

Här kommer lite bilder på min stjärna



















Kitzi inspekterar *hihi*







Anki

ååååh ser ut precis så som Fidde gjorde när han var liten valpis :) hihi så söt!

FB.Event.subscribe('edge.create', function(targetUrl) {_gaq.push(['_trackSocial', 'facebook', 'like', targetUrl]);});

PUBLICERAT: 2010-01-06, 22:45:28 | URL: http://ankihansson.blogg.se/
pimpXprincess

Åh, vilka söta bilder :)

FB.Event.subscribe('edge.create', function(targetUrl) {_gaq.push(['_trackSocial', 'facebook', 'like', targetUrl]);});

PUBLICERAT: 2010-01-08, 11:08:17 | URL: http://pimpxprincess.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: