2010-01-13
 00:50:12

GOD NATT!

Nu ska jag ta och lägga mig, blir ju till att gå upp tidigt imorgon :S Usch va jag hatar att gå upp tidigt :(







Jennifer

Hej hej! Kusin Jennifer här! Nu har jag läst hela din blogg. Vilken fin blogg du har, ska lägga till det i favoriter nu så jag hittar tillbaka. Vilken söt liten älskling du har skaffat dig. Ska skaffa hund ungefär minuten jag blir sambo! (när det nu blir :P). Själv är jag barnvakt, kattvakt och hundvakt nu tills imorgon kväll. Mamma och pappa kommer hem från Egypten då (avundsjuk). Hoppas allt är bra annars! Kul att ni flyttat ihop. Kramar

FB.Event.subscribe('edge.create', function(targetUrl) {_gaq.push(['_trackSocial', 'facebook', 'like', targetUrl]);});

PUBLICERAT: 2010-01-13, 10:18:06 | URL: http://jeloni.blogg.se/
a.w.larsson

Hehehe, tack malin. Visste inte att du bloggade xD

FB.Event.subscribe('edge.create', function(targetUrl) {_gaq.push(['_trackSocial', 'facebook', 'like', targetUrl]);});

PUBLICERAT: 2010-01-13, 11:14:26 | URL: http://festic0.blogg.se/
Mona

Visst är det underbart med att gå upp tidigt... nä.. tycker inte jag heller.. fördelen är att man får rätt mycket gjort. Kram på dig

FB.Event.subscribe('edge.create', function(targetUrl) {_gaq.push(['_trackSocial', 'facebook', 'like', targetUrl]);});

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: